نکات استفاده ریمل ابرو

همه چیز درباره ی ریمل ابرو

به صورت طبیعی فریم بندی صورتمان به وسیله ابروهایمان انجام می شود اما همه افراد به صورت طبیعی صاحب ابروهای پرپشت نیستند، برای پرپشت کردن و جلوه دادن به صورتمان نیاز نیست که حتما به کارهای هزینه بر و سخت رو بیاورید. شاید باورتان نشود ریمل ابرو تمام آن چیزی است که شما احتیاج دارید. با آدارز همراه باشید تا با نکات استفاده از ریمل ابرو آشنا شوید:

چرا و چطور ریمل ابرو بزنیم؟

skincare

برای حالت دادن به ابرو 2 راه حل وجود دارد: اولی استفاده از ژل ابرو و مژه است که باعث میشود تارهای ابرو ظاهر ثابتی داشته باشند، دومی استفاده از ریمل ابرو است که باعث می شود فضلی خالی بین ابروها پر شده و ظاهر طبیعی تری داشته باشد. علاوه بر آن ظاهر ابروی شما برای مدت طولانی ثابت نگه می دارد.

برای مثال اگر می خواهید برای مهمانی حاضر شوید استففاده از ریمل ابرو بهترین انتخاب است و اما چرا؟  خیلی از افراد از مداد برای پر کردن جاهای خالی ابرو استفاده می کنند ولی از آنجا که مداد فقز جاهای خالی را پر می کندو با رنگ ابروها ترکیب نمی شود ظاهر طبیعی به ابرو نمی دهد

نحوه صحیح استفاده از ریمل ابرو

  • در هنگام خرید ریمل ابرو توجه داشته باشید هم رنگ ابرو یا یک درجه روشن تر یا تیره تر ررا انتخاب کنید.
  • در هنگام استفاده از ریمل ابرو آن را از پایین به بالا به ابروهایتان بزنید تا ظاهر طبیعی تری داشته باشد
  • ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون تشکیل دهنده اش عمل فیکس ابرو را انجام می دهد و هم به ابرو رنگ می دهد به همین علت باید از ریمل ابرو در مرحله آخر میکاپ استفاده کرد، تا اگر رنگی و گردی روی ابرو نشسته است آن را پوشش دهد.
  • هنگام استفاده از ریمل ابرو به این نکته توجه داشته باشد دو مرتبه استفاده از ریمل ابرو حتی در فاصله زمانی کوتاه اشتباه است، زیرا به محض اینکه ریمل ابرو به ابروهای خود می زنید خشک می شود و با چندین بار استفاده رنگ و مواد ریمل تکه تکه می شود و ابروها به هم ریخته و نامنظم می شود.
  • ریمل ابرو به راحتی با استفاده از پاک کننده های آرایشی از روی ابرو پاک می شود

ریمل ابرو برای ابروهای مشکی

micronedling

ریمل ابرو بهترین انتخاب برای ابروهای مشکی  است، کسانی که ابرو مشکی دارند بهتر از مداد یا سایه ابرو برای پرپشت یا رنگ دادن به ابروهای خود استفاده نکنند. می توانند از ریمل ابرو قهوه ای تیره و یا خاکستری تیره استفاده کنند، که ابروهایتان حالت طبیعی تری داشته باشد.

ریمل ابرو آدارز یکی از بهترین های ریمل ابرو در بازار

ریمل ابرو آدارز همانند دیگر محصولات ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. این ریمل دارای فرمول ضد آب  نیز است.

چنانچه می خواهید آرایش  ابروی شما به مدت طولانی تری باقی بماند و پاک نشود استفاده از ریمل ابرو بهترین گزینه است. ریمل ابرو با برسی که دارد به راحتی رنگ را لابه لای ابرو پخش می کند و علاوه بر پرپشت و حجیم کردن ابرو حالت طبیعی آن را نیز حفظ می کند اما از ریمل ابرو نمی توان  مدل ابرو را تغییر داد  برای تغییر مدل ابرو می توان از مداد و یا سایه ابرو در کنار ژل ابرو استفاده کرد.

ویژگی ریمل ابروی خوب

  • ماندگاری بالا
  • حاوی ویتامین
  • داشتن حالت نرم و ژله ای بدون آسیب به ابرو
  • رنگدانه های قوی
  • فیکس کردن حالت ابرو
  • عدم ایجاد چسبندگی روی ابروها

در پایان در استفاده ازلوازم آرایشی از جمله ریمل ابرو به این دو نکته دقت کنید که لوازم آرایشی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که به سلامتی جسمتان آسیبی وارد نشود و همچنین از استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی جدا خودداری کنید که به سلامتی روحتان آسیبی نرسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

adaroseteam@adarose.ir

شماره تماس

21-91029518 ( 98+ )

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه9 تا 16
پنج شنبه9 تا 12:30
جمعهتعطیل

آیا شما هم سوالی دارید ؟

بی صبرانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .

میتوانید از طریق فرم زیر نیز با تیم آدارز در ارتباط باشید.