آیا شما هم سوالی دارید ؟

سوالات را مرور کنید یا از ما بخواهید …

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، سوال خود را در فرم زیر مطرح کنید و برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد،  در صورت ضرورت میتوانید با شماره 02191029518 تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه ارسال محصولات ؟

به دلیل  حاشیه سود کم و شرکتی بودن  محصولات  در صورت خرید بالای 150/000 تومان جهت رفاه حال مشتریان  ارسال رایگان است.

روش های پرداخت؟

پرداخت امن به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت با کلیه کارت های عضو شتاب پرداخت

شرایط نمایندگی؟

برای اطلاع از شرایط نمایندگی در سراسر ایران میتوانید با شماره 91029518-021 تماس بگیرید

ویژگی محصولات؟

کلیه محصولات دارای مجوز رسمی سازمان غذا و دارو و سیب سلامت هستند، از بهترین متریال ساخته شده و همچنین دارای تاریخ تولید و انقضاء می باشند.

روش های ارسال؟

ارسال به سراسر کشور از طریق پست کشوری صورت میگیرد،  3 الی 4 روز زمان ارسال محصول هست امکان ارسال از طریق پیک در ناحیه کرج نیز می باشد.

شرایط تست و مرجوع شدن کالا؟

در صورتی که محصول درخواستی با محصول سفارش داده شده دارای مغایرت باشد امکان مرجوع کالا وجود دارد، به علت رعایت اصول بهداشتی و بسته بندی محصولات امکان مرجوع کالا در صورتی که باز شده باشه مقدور نمی باشد.

از ما بپرسید






    پشتیبانی

    adaroseteam@adarose.ir

    شماره تماس

    21-91029518 ( 98+ )

    ساعات کاری

    شنبه تا چهارشنبه8:30 تا 17
    پنج شنبه8:30 تا 14
    جمعهتعطیل

    آیا شما هم سوالی دارید ؟

    بی صبرانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .

    میتوانید از طریق فرم زیر نیز با تیم آدارز در ارتباط باشید.